dimarts, 29 de gener del 2019

JO SÓC COM TÚ

JO SÓC COM TÚ (D'CALLAOS).


Activitat que proposa treballar la lletra de la cançó “Jo sóc com tu” del grup musical D’callaos, per apropar-nos a les persones que tenen capacitats i habilitats diferents, però que tenen unes necessitats personals i vitals iguals a tots.

Tots tenim les mateixes necessitats vitals i els mateixos drets, tinguem les dificultats que tinguem. En molts moments, caldrà dotar a les persones amb discapacitat amb recursos i suports adequats per arribar a aconseguir-ho. El desconegut porta sovint a la indiferència, a la por, i en els pitjors dels casos al rebuig i a la mofa. Encara, massa sovint, les persones amb discapacitat es troben en situacions de desavantatge i discriminació.








JO SÓC COM TU (LLETRA)
Intro

Avui sóc la veu que diu:
 “deixa’m caminar”. 
Avui sóc aquell 
que camina al teu costat. 

Deixa’m anar pel món, 
jo també sé aixecar-me. 
Deixa’m un camí, 
ja aprendré de equivocar-me. 

Jo sóc com tu, puc estimar,
jo puc sentir, i puc gaudir jo sóc així.
Puc estimar, jo puc sentir,
i puc gaudir jo sóc com tu.


(Música)

Deixa’m anar creixent,
tinc les meves esperances.
Llar i un llit calent,
la meva gent
i fer un llarg viatge. 



Deixa’m volar lluny, 
no retallis les meves ales. 
Deixa’m ser com sóc, 
no trepitgis les meves passes

Jo sóc com tu, puc estimar, 
jo puc sentir i puc gaudir, jo sóc així. 
Puc estimar, jo puc sentir, 
i puc gaudir, jo sóc com tu. 
Puc estimar, jo puc sentir, 
i puc gaudir, jo sóc així. 
Puc estimar, jo puc sentir, 
i puc gaudir, jo sóc com tu.

(Recitat)

“Al voltant d’un 15% de la població mundial viu amb discapacitats, ¡no!, amb d’altres capacitats. Els mateixos drets, les mateixes oportunitats. Som un mateix camí, una mateixa ajuda; Som el cor i les mans, l’esforç i la recompensa. JUNTS!

Jo sóc com tu, puc estimar, 

jo puc sentir i puc gaudir, jo sóc així. 
Puc estimar, jo puc sentir, 
i puc gaudir, jo sóc com tu. 
Puc estimar, jo puc sentir, 
i puc gaudir, jo sóc així. 
Puc estimar, jo puc sentir, 
i puc gaudir, jo sóc com tu.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

MUSIQUEANDO 2024 (Picassent)